Reisdag naar Salles

26 september 2019 - Salles, Frankrijk

26 September
Reisdag en dat heb ik geweten, weet nergens de weg ook in Nederland en Den Haag mijn stad niet, ga voorledig af op mijn TomTom.
Vouwwagen redelijk snel in elkaar, wordt er steeds handiger in, half elf onderweg, was er een wegopbreking kon dus niet verder, stomme TomTom weet dat ook niet maar bleef constant roepen keer om keer om. Had mij dus een keer tuk en kwam via een smal weggetje toch weer bij de wegopbreking terecht, zal maar niet schrijven wat ik toen hard op schreeuwde. Dacht dan rij ik gewoon naar een grote plaats desnoods de verkeerde kant op, maar zou toch wel weer goedkomen. Na anderhalf uur rijden kwam ik eindelijk op de grote weg en kon dus mijn weg naar het zuiden vervolgen. Dus zou rond half drie op de plek van bestemming komen, maar dat werd vier uur.
Ben nu in Salles dit is onder Bordeaux en blijf daar 4 nachten, dus rijd maandag pas weer verder, vind die reisdagen eigenlijk niks, dacht dat ik dat leuker zou vinden. Pas als ik ergens sta en de zon op mijn buik en gezicht voel is het ok, bijna ok dus, want mis mijn lief wel, vanavond gebeld hoor je haar stem weer en denk je ik ga terug, maar dat doe ik niet of neeee.
Nee ga eerst 3 maanden overwinteren en dan zien we wel weer!
Mooie omgeving hier dus lekker fietsen en wandelen en weer zonnebrand smeren.

1. Dries Kennis:
    27 september 2019
    Hoi Harry, hoe zuidelijker je komt hoe aangenamer het weer.
    Rustig verder tuffen en genieten van je reisavontuur.
    Goede reis en veel vk plezier.
  2. Erna:
    27 september 2019
    Zie je snel gaat gezellig worden