Salles

28 september 2019 - Salles, Frankrijk

27 September
Vandaag een stuk gefietst en op de terugweg maar even wijn gehaald want deze was op, dat kan natuurlijk niet.
Op de terugweg begon het te regenen, hoe kan het, maar de vooruitzichten voor Zaterdag en Zondag zijn goed, maar mijn zus en zwager zouden de 15de aankomen bij Mikkis Place maar die heeft er zo'n zin in dat zij waarschijnlijk in de week van 7 of 8 oktober al aankomt, dus een week eerder. Moet mijn schema maar een beetje aanpassen want is wel leuk als we er beide een beetje gelijk aankomen.

28 September
Vandaag ook heerlijk weer even in de omgeving aardig stukje gefietst moet toch wennen aan het zadel een leren brooks als je daar eenmaal aan gewend bent wil je niet anders, maar voordat!!!
Had deze fiets 3 jaar geleden aangeschaft om een jaartje Europa rond te trekken - leuke regeling van mijn werk, ging niet door - wat ik nu met de auto doe. Wilde de fiets eigenlijk verkopen omdat ik dacht dat ik hem niet mee kon nemen maar past prima op de vouwwagen, achteraf heel blij mee, fiets meer dan ik wandel, kan grotere afstanden afleggen en boodschappen meenemen.
2 jaar geleden iemand in Portugal ontmoet die elk jaar vanuit Nederland naar Santiago de Compostella fietst, nog steeds ook een heel aantrekkelijk idee en hoog op de bucketlist, kom hem vast weer tegen want hij komt er ook elk jaar, ga hem maar uithoren hoe het is.
Als je geen plannen of wensen meer hebt is het niet leuk meer, maar heb nog zat plannen en ben nog steeds gezond, ook niet onbelangrijk.
Morgen hier in Salles zonnige dag ga ik van genieten stukje fietsen en veel smeren en lezen. Hoef niet alle bijzondere dingen in de omgeving te zien, wandelen, fietsen en mijn vrijheid daar geniet ik nu van.
Maandag op weg naar Burgos.

29 September
Wat een heerlijke dag de hele dag zon, 2 uur gefietst in een schitterende omgeving, wasje gedaan en heerlijk in het zonnetje lezen. Zelfs nog aan de vitamientjes gedacht. Nu even beetje opruimen dan ben ik morgen ook sneller klaar en kan ik onderweg naar Burgos.

1. Erna:
    28 september 2019
    Misschien komen we elkaar onderweg tegen zou wel erg leuk zijn, misschien Careras?
  2. Harry:
    28 september 2019
    Welke camping ga jij dan staan, heb nu voor zaterdag 5 oktober Evora staan Camping Alentejo, kaartje wat je voor mij gekopieerd hebt. Daarvoor sta ik op Plasencia Camping Parque National de Morfroque, volgens de planning nu dus kan allemaal nog veranderen.
  3. Willy:
    29 september 2019
    Leuk om te lezen allemaal! Geniet van de zon en goeie reisdag morgen.
  4. Erna:
    29 september 2019
    Wij zijn er ook klaar voor, alles ingepakt. Morgen richting Parijs.
    Goede reis naar Burgos.
  5. Willy:
    30 september 2019
    Goeie reis Erna en Hein!
  6. Brigitte:
    30 september 2019
    Mooie campingplekken en omgeving hoor!
    Goede reisdag vandaag!