Naam:
Foto’s:
226
Video’s:

Over mij

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger!

In 2011 ben ik begonnen met mooie reizen en vooral stedentrips te maken. Ik kreeg regelmatig de vraag of ik het thuisfront niet op de hoogte kon houden van mijn reilen en zeilen tijdens mijn reizen, dus nu ben ik begonnen met een reisblog, ook omdat ik binnenkort door Europa wil gaan trekken, willen mijn (ex)collega's mijn reis kunnen volgen.

Als ik het in mijn stedentrips heb over - dan gaan we naar - is het alleen Jeroen volgen, vooraf en als we in het vliegtuig zitten is het van wat willen we zien - heeft er zich niet of nauwelijks in verdiept -, ik overhandig dan mijn lijst, vanaf dat moment is het eigenlijk Jeroen die overal het voortouw neemt en ons op sleeptouw neemt Uber in elke stad, trein, Uber of ander vervoer naar plaats van bestemming. Die gast is zo handig met telefoon en zoeken waar een sportcafe is of waar je heerlijk kunt ontbijten of dineren kan, echt geweldig.

Vanaf nu ga ik dus deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst of kijk regelmatig hier! Doe dit per plaats waar ik ben en dan met datum dus als ik een blog plaats is het mogelijk dat er later nog aanvullingen komen.

Ga de reizen die ik al gemaakt heb uitwerken en alsnog hier plaatsen, 1 september 2019 stop ik met werken, ben dan 65 jaar en er is mij altijd voorgehouden dat ik dan zou kunnen stoppen met werken, helaas is dat opgerekt naar 67 jaar.

De laatste jaren flink gespaard om toch met 65 jaar te kunnen stoppen, moet dan wel zuinig aan doen tot aan mijn AOW, doel is dan 20 maanden door Europa te trekken met mijn vouwwagen vooral het zuidelijke deel van Europa.

Vind schrijven eigenlijk wel leuk, maar een keer de opmerking gehad dat ik schrijf zoals ik spreek, daarom gewacht om ermee te beginnen, maar heb nu zoiets van als je het niet leuk vind of moeilijk te lezen, er is altijd een kruisje om het af te sluiten.

Over mijn reis

De eerste blogs zullen dus gaan over vooral mijn stedentrips en vanaf september 2019 mijn reis door Europa maar om te wennen aan het nietsdoen ben ik van plan eerst 5 maanden te overwinteren in Portugal, mijn zus en zwager zijn dan ook in het zuiden van Portugal, dus de eerste maanden gewoon gezellig bij hun staan.

Bezochte landen

Ik heb 11 landen (5%) bezocht:

Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Verenigd Koninkrijk.