La Barre-de-Monts

24 september 2019 - La Barre-de-Monts, Frankrijk

23 September
Vandaag weer een reisdag dus vouwwagen opvouwen rijden en vouwwagen weer uitvouwen.
Twijfelde wel of ik zou gaan rijden had de hele nacht geregend en de vouwwagen was dus redelijk nat, maar 's morgens windje en zonnetje dus was redelijk snel bijna droog dus toch maar onderweg.
Ben gereden naar La Barre-de-Monts sta op camping La grand Corseau weer geboekt voor 3 nachten, deze camping gekozen omdat het vlak bij de overgang naar Ile de Noirmoutier een eiland voor de kust ligt. Wil het eiland wel rond fietsen volgens mij is dat te doen.
Maar het weer zit niet mee volgens weerplaza 3 dagen regen lijkt wel of de regen mij achtervolgd, maar er zitten ook vast droge periodes tussen en anders heb ik mijn poncho bij mij.

24 September
Vannacht was het hier code geel veel regen en wind, de regen kwam 's nachts met bakken uit de hemel, goede test voor de tent af en toe opstaan om de kijken of alles droog was, alles bleef droog dus ultime test doorstaan.
Na het kijken op Google maps rondrijden eiland doe je volgens mij 3 dagen over, dus eerst maar eens de brug over met de fiets, helaas wegens werkzaamheden verboden voor wandelaars en fietsers, dan maar terug naar de camping en er met de auto overheen.
Moest nog boodschappen doen kwam een grote supermarkt tegen dus alles weer in de tent - huis -.
Hele mooie omgeving kan heerlijk fietsen en wandelen, heb ik dus gedaan vooral de dennengeur is heerlijk als je zo buiten bent. Nog even op het strand gewandeld en met bewondering kijken naar de kitesurfers, veel wind dus maakten grote sprongen. Ondanks de slechte weersvoorspellingen redelijke zonnige en droge dag.
Morgen nog een dagje hier en dan donderdag weer verder, wil kijken of ik donderdag onder Bordeaux kan komen.

25 September
Wat een klote dag de hele dag zeikregen geen moment droog geweest dan is het tentje wel klein maar altijd nog groot genoeg voor mij alleen, beetje opruimen, wasje doen en lezen ook nog een middagdutje gedaan ga ik geen gewoonte van maken maar was wel heerlijk wegdromen met de regen op het zeildoek. Morgen maar kijken of we de zon kunnen opzoeken.

1. Erna:
    24 september 2019
    Super tent droog, geniet ervan, wij zitten in Friesland, caravan ophalen hebben er echt zin in om op weg te gaan.
  2. Daan & Cynthia:
    25 september 2019
    Ziet er goed uit vaders! 😻 Fijn dat je droge sokken hebt nog. Veel liefs en knuffels van ons!!
  3. Erna:
    25 september 2019
    Zon komt eraan, iets meer zuidelijker gaan
  4. Willy:
    25 september 2019
    Jammer van de regen, maar gelukkig alles droog gebleven! Mooie omgeving, wat een avontuur, wat een vrijheid!