Armação de Pêra_6

28 oktober 2019 - Pêra, Portugal

21 tot en met 28 Oktober
Vermaken ons nog steeds prima, maar weten ook nieuwe uitdagingen te vinden.
Hein en ik zijn namelijk fan van Hendrik Groen de tv-serie en het boek.
In een van de verhalen gaan zij zondags naar een nieuwe ijssalon in het dorp en spreken af dit vol te houden totdat zij alle smaken geproefd hebben.
Nu is er hier in Armação de Pêra een ijssalon met 32 smaken ijs en wij gaan alle smaken proberen, 2 bolletjes per keer dat is dus 16 keer ijs eten, eerste 2x zijn nu geweest dus nog 14 keer te gaan, moet zeggen geen vervelende uitdaging, beginnen links en werken zo naar rechts.
Voor de rest wandelen en afgelopen vrijdag weer voor de eerste keer jeu de boules, ging niet eens slecht voor de eerste keer.
Geniet nog elke dag met volle teugen van de zon en het nietsdoen, nog geen seconde spijt gehad van de beslissing te stoppen met werken.

1. Joep:
    29 oktober 2019
    Dat is best een uitdaging. Wat nu als ze de bakken steeds van plaats laten wisselen. Of per week de smaken veranderen :-)
  2. Harry:
    29 oktober 2019
    Dat is door Hein uitgezocht, bakken blijven altijd op dezelfde plaats en de smaken veranderen ook niet snel. Verkoopster vroeg waarom hij dat wilde weten na de uitleg dat we alle smaken wilden proeven vond ze dit echt leuk.
  3. Joep:
    29 oktober 2019
    Ik hoor het al: een goede voorbereiding is het halve werk. ;-).