Armação de Pêra_5

20 oktober 2019 - Pêra, Portugal

15 tot en met 20 Oktober

Kom echt tot rust wil nu wel wat actiever worden.
Hoela Hoop heb ik nu onder de knie gewoon ronddraaien lukt nu.
Nu ook trukjes ermee leren, maar heb alle tijd komt vast goed.
Heerlijk gewandeld langs het strand afgelopen dinsdag en woensdag, was echt weer heerlijk.
Moet van Ian de Schot 10 minuten per dag oefenen op de gitaar maar dat lukt niet elke dag, maar dan maar om de dag doe ik er wat langer over, maar zoals gemeld heb geen haast en hoef geen Hendrix te worden.
Zaterdag druilige dag regen maar wat maakt het uit, middagdutje gedaan helemaal goed, heerlijk dat gekletter op je tent.
Hebben het super gezellig zo met ze drietjes, vind ik althans.

Ben nu bezig met de Tai Chi wil de vorm helemaal onder de knie krijgen en ook mij weer verdiepen in Shiatsu massage.

Hein is het volkomen eens met mij als overwinteraar heb je het niet makkelijk als het regent kijken of alles droog blijft, moet toch ook je dagelijkse beweging hebben, lezen, boodschappen doen, waar en wat eten we vandaag, dagelijks douchen, bed verschonen en een wasje draaien gaan we morgen doen, dus toch wel de hele dag bezig.

Morgen een lange wandeling en Dinsdag wil ik naar Silves, staat een mooi Moors kasteel.