Reisdag Burgos

30 september 2019 - Cavia, Spanje

30 September
Vanmorgen vroeg wakker dacht ga er maar vast uit kan ik vast inpakken en misschien lekker betijds weg, kwam ik buiten was het donker en begon het zachtjes te regenen, what the f??k dacht ik, als ik opschiet dan red ik het misschien nog voor het erger wordt.
Helaas werd het alleen maar erger, geprobeerd de tent zo op te vouwen dat mijn bed droog bleef dat is helaas ook niet gelukt ligt nu te walmen in de zon, dan verlang ik wel naar het dubbele dekbed.
Zie selfie, zo inpakken is echt niet leuk.
Voor de rest ging de reis prima, Pyreneeën over ging goed, sta nu op een camping in Cavia dat is 20km onder Burgos. Tijdens het opzetten zag je alles droog worden, alleen de topper van mijn bed duurt iets langer.
Al met al hoort dit ook bij het avontuur, heb je als je een sloeber bent en geen caravan kunt kopen.
Maar denk dat wat ik nu doe leuker is, je maakt gewoon meer mee.
Nederlanders kwamen gisteren aan op camping heb ze niet gezien zaten de hele avond televisie te kijken en ze waren vanmorgen in een half uurtje weg.
Ben ook blij dat ik geen caravan heb, met dit kleine ding kan ik al niet achteruit rijden, probeerde het net maar zat gelijk tegen een boom vooruit nog een keer proberen zat het stuur van mijn fiets in de achterkant van mijn auto, krasje, maar die is weg te poetsen.

Morgen de test ga naar Burgos fietsen is dan 40 km bij elkaar, moet lukken.

1. Dries Kennis:
    1 oktober 2019
    Hoi Harry,
    Het valt niet mee om te kamperen in de regen maar je gaat er goed mee om.
    Gelukkig ben je nu in een warmere streek en zal het zonnetje je verwarmen.
    Geniet van dit mooie avontuur en nog vele mooie dagen.

Groetjes van Dries