Cavia

2 oktober 2019 - Cavia, Spanje

1 Oktober
Wilde vandaag naar Burgos fietsen maar het is hier niet vlak, flinke heuvel maar kon niet meer terugschakelen naar kleiner verzet, 20km zonder kleiner verzet en begon mijn rechter knie al weer te voelen, maar omgekeerd dat is het niet waard.
Maar op Google naar supermarkt gezocht was 45 minuten fietsen maar dan wel redelijk vlak terrein.
In de supermarkt een sixpack San Miquel gekocht als je dan toch in Spanje bent.
Bij elkaar dan toch weer anderhalf uur gefietst is heerlijk hier.
Voor de rest gelezen eerste boek bijna uit, begin te wennen aan het constante vakantiegevoel en de San Miquel smaakte prima 1 dan de rest voor de andere dagen. Begin ook door te krijgen dat ik best wel goed ben in het helemaal niets doen.

2 Oktober
Vandaag met de auto naar Burgos wilde het toch wel graag zien, mooie en schone stad, lekker 2 uur rondgewandeld en weer terug naar de camping gereden, fiets gemaakt alle versnelling doen het weer.
Wilde de tent inlopen en zag in mijn ooghoek iets bewegen haalde het afwasbakje weg en toen schoot er muis achtervandaan, wie mij kent weet dat ik doodsbang ben voor muizen, met lange bezem hem naar buiten gejaagd wat een opluchting komt tie gewoon door een ander hoekgat weer naar binnen. Toch weer gelukt om hem naar buiten te jagen.  Normaal schreeuw ik om hulp kan ik hier wel doen, maar komt toch niemand, moet het gewoon zelf oplossen. Op de meeste campings zie je ook wel katten lopen, maar hier niet één.

Morgen weer op pad naar het verdere zuiden, rij dan naar Cáceres.
Blijf daar dan staan tot en met zondag, want zondag komt als het goed is mijn Zus en Zwager daar ook aan, kunnen we het laatste stuk - dag - samen op rijden.

1. Erna:
    2 oktober 2019
    Ja zondag komen wij aan gezellig, prachtige foto s zeg.