Eerste dag van de rest van mijn leven

16 september 2019 - Duinkerke, Frankrijk

Per 1 september 2019 mijn ontslag genomen - ben dan 65 jaar - ga mijn droom achterna, vertrek 10 september om een jaartje Zuid-Europa rond te trekken.

Afscheid van mijn werk was super want dat had mijn dochter samen met een collega geregeld, vanuit werk bijna niets geregeld en wat ik wilde moest ikzelf achteraan, zo slecht na 50 jaar werken.

Ben al 6 jaar alleen en hoef met niemand rekening te houden - dacht ik - dan gebeuren er ineens binnen een paar weken toch een aantal dingen. Vind iemand al 3 jaar leuk, wel kenbaar gemaakt, maar zij was nog niet aan mij toe, tijdens laatste 4daagse toch de vlam overgeslagen.

Wilde het contact eigenlijk ook van mijn kant afhouden want dan veranderen mijn plannen waar ik al 2 jaar mee bezig ben, maar gevoelens zijn moeilijk tegen te houden. Maar zij vind dat ik de plannen door moet zetten een jaartje wachten geen probleem.

Hoe bijzonder is dat, ga dus weg met een dubbel gevoel, maar doe het wel, want ik weet zeker dat zij dit ook meent en over 10 maanden zien we wel verder, maar komt vast goed.  Hoe leuk om als 65 jarige weer het puber en het vlinder gevoel te hebben.

10 september eerst een weekje bij haar gelogeerd want ik heb mijn huis opgezegd, ben dus dakloos en op 16 september vertrokken voor het avontuur, zit dit nu in Duinkerken op een camping te typen.

17 september lange wandeling langs het strand gemaakt, zoeken naar monumenten van oorlogsverleden 1940, zie de 2 foto's van wat ik kon vinden. Morgen zakken we weer verder naar het zuiden.

1. Dries Kennis:
    16 september 2019
    Wat leuk om te lezen dat je weer iemand gevonden hebt maar toch die avontuurlijke reis kan maken.
    Veel reisplezier en lekker genieten.
  2. Hans en Erna:
    16 september 2019
    Leuk Harry om je op deze manier te mogen en kunnen volgen. Het leven heeft steeds nieuwe verrassingen. Groetjes vanuit Zoetermeer. Hans en Erna
  3. Jo:
    16 september 2019
    Wat leuk allemaal voor je! En weet je zo ver is zuid Europa niet toch...om elkaar nog eens te zien tussendoor...
  4. Harry:
    22 september 2019
    Inderdaad Jo, plannen al beetje aangepast als we elkaar te veel missen, vlieg ik gewoon een weekje naar Nederland.
  5. Alida Coensen:
    20 september 2019
    Harry, geniet van je reis, droom je droom. Wij passen wel op je meisje.😀
  6. Harry:
    22 september 2019
    Hallo Ali,
    Droom mijn droom, maar mis haar wel, maar ook wel fijn dat er iemand is die op haar past een geruststellende gedachte.
  7. Jo:
    23 september 2019
    Zo is dat Harry, goed plan
  8. Alida Coensen:
    23 september 2019
    Tuurlijk mis je haar, je hebt vlinders!!!
    Maar je moet ook je droom leven!
    Het gaat hier gezellig door nog even voordat we weer tijdelijk in ons eigen huis moeten. En dan zijn we al weer een paar maanden verder....