Armação de Pêra_4

14 oktober 2019 - Pêra, Portugal

12 tot en met 14 Oktober
Eigenlijk hetzelfde doe de hele dag niets, maar heb het daar wel weer druk mee.
Maar heb een gitaar gekocht, hier veel mede gitaristen hoewel ik ben daar geen één van want kan niet gitaar spelen, maar hier genoeg mensen die het mij willen leren, hoe leuk is dat.
Snaren waren volgens de buurman bagger, heeft er nieuwe opgezet en klinkt zelfs voor mij al stukken beter.
Vandaag gefietst naar Armação de Pêra want wilde wel naar de kapper volgens mijn zuster was deze op maandag dicht dus kon ik veilig doen. Was dus open twijfelen maar heb het toch gedaan kapster vond het eng om er de schaar in te zetten, maar ben er achteraf wel blij mee, gelijk maar de baard eraf ben nu zoals ik voor Boom was en geen oude hippie meer, maar in mijn hoofd nog wel.
Elke dag hoela hoep proberen maar lukt nog steeds niet, maar komt vast goed, de aanhouder wint, dus binnenkort loop ik hoela hoepend over de camping. Zo leuk om met deze stomme maar leuke dingen bezig te zijn.

Dus de conclusie is ben met niets bezig maar heel erg druk en dus prima naar mijn zin. Dit is ook wat ik wilde.

1. Dries Kennis:
    15 oktober 2019
    Goedemorgen Harry,

Dit is de ultieme periode om tot jezelf te komen. Niets moet en je vindt je eigen daginvulling die voldoening geeft.
    Heerlijk.

Geniet van het mooie land en klimaat.
    Heel goed dat je dit ook onderneemt dan pak je deze levenservaring mee.

Nog een fijne dag.

Gr. Dries
  2. Joep:
    15 oktober 2019
    Staat je goed die nieuwe coupe
  3. Willy:
    17 oktober 2019
    Weer helemaal bij na alles te hebben gelezen :) Mooie foto's en een nieuwe coup. Staat je goed, niet te kort en niet te lang. Geniet en blijf schrijven. Groetjes aan Erna en Hein.
  4. Brigitte:
    18 oktober 2019
    O wat zonde Harry!! Haha was je eindelijk zo ver dat je een staart kon maken. Volgens mij vermaak je je wel met je nieuwe hobby's . Leuk gitaar spelen, laat je een keer een liedje horen als je zo ver bent...?