Armação de Pêra_3

11 oktober 2019 - Pêra, Portugal

9 tot en met 11 Oktober
Hein en Erna hun plek vrijgekomen caravan neergezet en een beetje ingericht, ook mijn vouwwagen verder in orde gemaakt, dus zijn nu wel zo'n beetje klaar.
Boodschapjes gedaan en een beetje rondgefiets, verder niets eigenlijk, maar dit is al genoeg om de dagen van een pensionado te vullen.
Vandaag Luna hondje van Hein en Erna naar de trimmer geweest want die had het redelijk warm met die lange vacht.
2de boek bijna uit, dus vermaak mij prima.
Vandaag een beetje bewolkt en wat meer wind, dus nog wat haringen bij gezet, vouwwagen staat nu echt mooi strak.
Ook onze nieuwe hobby uitproberen, blaaspijp schieten super leuk.
Oh hoezo geraniums vermaken ons prima.
Mijn zoon en schoondochter hadden een schijfje gemaakt met wat films en ook de laatste afleveringen van Game of Thrones, ben ik nu aan het kijken super gaaf.

1. Brigitte:
    12 oktober 2019
    Blaaspijp schieten :D
  2. Joep:
    14 oktober 2019
    Is dat jouw hula hoop? Eva heeft precies de zelfde :-)
  3. Harry:
    14 oktober 2019
    Inderdaad dat is mijn hoela hoop, maar iedereen kan het, maar mij lukt het nog steeds niet, zakt zo naar de grond maar geef het niet op gaat lukken. Neem hem wel mee naar Boom leuk.
  4. Joep:
    14 oktober 2019
    Mij lukt het ook niet. Eva zegt dat je even een YouTube handleiding moet kijken
  5. Harry:
    14 oktober 2019
    Inderdaad ook gekeken maar geen resultaat, hoela hoop mee genomen naar familie weekend iedereen deed het perfect, maar mij lukt het maar niet, maar komt goed, geef het niet op.