Honfleur

19 september 2019 - Honfleur, Frankrijk

18 september
Vouwwagen opgevouwen en een stuk gereden naar Honfleur en vouwwagen weer uitgevouwen sta op camping Domaine Catinière alles netjes en fris dus prima.
Autootje moest redelijk werken regelmatig terug naar 4 zelfs een aantal maal naar de 3, maar doet het prima, ga maar niet vertellen dat de pyreneeën eraan zitten te komen.
Ga de rijdag iets - niet te veel hoor - langer rijden en dan een dag langer op de camping staan denk dat dit beter bevalt, meer tijd voor de omgeving en voor mijzelf wandelen, muziek luisteren en lezen, heb tenslotte de tijd aan mijzelf.
Ga morgen naar de haven van Honfleur fietsen.

19 september
Vandaag naar Honfleur gefietst iets verder dan ik dacht dus zitten voel ik iets, maar moet ook weer langzaam wennen, ga meer fietsen heerlijk is dat.
Maar Honfleur was meer dan de moeite waard, wat een leuk en pittoresk stadje. Heerlijk gewandeld door stadje en op een terrasje koppie koffie gedronken.
Maar bij binnenkomst Honfleur wilde ik mijn fiets ergens neerzetten dacht bicyclette is Frans dus die zullen overal wel zijn, maar nee hoor geen fietsenstalling te vinden, ook geen andere fietser tegengekomen, logisch als je je fiets nergens veilig kunt stallen.
Morgen een klein stukje rijden want wil Omaha Beach niet overslaan ga staan op camping bij Vierville-sur-Mer is maar 120km rijden, blijf daar dan wel 2 dagen staan dus 3 overnachtingen.