Londen

11 augustus 2011 - Den Haag, Nederland

Was bang om te vliegen dus verre reizen waren niet aan de orde, tot ik op mijn verjaardag in 2011 van mijn zoon en neef een stedentrip kreeg naar Londen, dus augustus 2011 mijn eerste stedentrip.

Mijn neef werkte in Londen en wij zouden in zijn appartement logeren, we vlogen vanaf Rotterdam naar Londen in een Fokker 50 een heel klein vliegtuigje.

Was een geweldige ervaring en het vliegen vond ik ook niet erg, we vlogen niet erg hoog en het duurde ook maar heel kort. Mijn neef moest werken en ik zou met mijn zoon naar het centrum wandelen om mijn neef daar te ontmoeten, dan zouden we van hem een rondleiding krijgen, maar wij liepen de verkeerde kant op en kwamen bij een oud oorlogsmuseum dus eigenlijk iets waar je nooit zou komen, zijn daar naar binnen gegaan en kwamen erachter dat ondanks dat de Engelsen zeeslagen met Nederland verloren hadden daar niets over vinden was alleen maar lof voor de Engelse zeevaarders.

Na wat vragen eindelijk de goede kant op, had mij een beetje voorbereid en wilde graag rondrijden met de hop on hop off bus, mijn neef vind dit verschrikkelijk want voelt zich dan overal een echte toerist iets waar ik geen moeite mee had. Maar het was mijn reisje en mijn neef ging gewoon mee de bus in, heeft een hoop voor zijn oom over. Dus voortaan alle stedentrips in de hop on hop off bus.

Wat een geweldige ervaring, dit smaakte dus naar meer en Londen is een geweldig mooie stad, de eye, grote hilariteit van mijn zoon ik heb hoogtevrees dus heb het wel gedaan maar in het midden van de gondel op mijn knieen, wandelen over de Tower Bridge, Tower of Londen. Jeroen had een mooi en ruim appartement in een leuke wijk. Zie de Londen foto's.