Cáceres

4 oktober 2019 - Cáceres, Spanje

4 Oktober
Vandaag op de fiets naar Cáceres behoorlijk steile stukken maar schakelen en de benen gingen goed.
Jee wat is dit een mooi plaatsje, Burgos heeft dan de naam met de kathedraal, maar dit plaatsje heeft een oude binnenstad waar je zo maar een uur kunt ronddwalen veel foto's gemaakt, mooiste zet ik hier neer. Vanmiddag natuurlijk even zwemmen en dan nog een paar boodschapjes doen, water is bijna op en dat gaat er met die hitte er aardig doorheen.
Vanmorgen even vergaderd met de collega's was super leuk ze weer te zien en te spreken.

5 Oktober
Vandaag echt een pensionado dag eigenlijk bijna niets gedaan buren gingen weg - leuke mensen - nog mee staan te kletsen en een adres van een geweldige camping - volgens hun maar geloof ze - gekregen, uurtje gefietst, gelezen, even zwemmen om af te koelen, weer lezen ga nu koken en dan naar de beste zanger kijken kan gewoon met de wifi van deze camping is gewoon 3 strepen dus hele goede ontvangst.

6 Oktober
Eigenlijk precies dezelfde dag als gisteren genieten van de zon en het zwembad, mijn Zus en Zwager zijn vandaag in Cáceres aangekomen lekker gegeten wijntje erbij super gezellig.
Morgen op weg naar Armação de Pêra waar we dan gaan overwinteren. Heerlijk wacht ik al 6 jaar op, gewoon niets doen wandelen langs het strand kopje koffie en denken wat je vandaag gaat eten.