Armação de Pêra

7 oktober 2019 - Pêra, Portugal

7 Oktober
Reisdag naar Armação de Pêra ging zoals gewoon lekker, auto doet het prima, wilde eerst met elkaar rijden maar ik wilde over de tolweg en mijn Zus binnendoor uiteindelijk zijn zij ook op de tolweg terecht gekomen en er niet meer vanaf gegaan.
Kwamen echt op dezelfde tijd aan bij de camping waar we vanaf nu misschien zo'n 5 maanden staan, belde mijn Zus waar ben je, op de camping bij de receptie, ik zij daar ben ik 1 minuut vandaan.
Staan nu op de camping Mikkis place to stay gewoon gezellige camping.
Wil vanaf hier de Algarve gaan ontdekken dus zal af en toe wel ergens anders overnachten. Maar de vouwwagen blijft hier staan.
Hein heeft geholpen met opzetten van de vouwwagen, dat gaat toch wel een stuk makkelijker met z'n tweetjes. Morgen de luifel en de keuken opzetten heb er zin in. Ook nog les gehad in achteruit rijden met caravan Hein zet hem neer waar hij wil, ik alleen tegen een boom, maar denk dat ik nu wel snap, nu de praktijk nog. Heerlijk kaasfondue gegeten hadden de vrienden uit Nederland meegegeven omdat ik dat gemist had, met hartje erop was heerlijk.

Last but not least heb de kaartjes voor het Boom festival 2020 binnen dankzij Joep, had natuurlijk een reisdag dus kon het zelf niet regelen, maar daar is dan Joep zat om 10 uur klaar en om 15:00 waren alle kaarten uitverkocht maar wij zijn erbij, echt blij mee.
Zal dus nu niet meer elke dag bloggen want vaak zullen de dagen hetzelfde zijn eten, drinken en slapen, maar de dagen dat ik erop uit ga, ga ik zeker hier melden.