Armação de Pêra_2

8 oktober 2019 - Pêra, Portugal

8 Oktober
Vandaag alles verder ingericht, ben nog niet klaar moet de kleding nog uitzoeken en een plek geven.
Maar luifel eraan vastgemaakt, keukentje opgezet en afvalemmer in elkaar gezet, was weer genoeg voor vandaag. Ook nog bij de Chinees, dat zijn grote winkels hier waar je echt alles kunt kopen, een tafeltje gekocht voor buiten de tent.
Nog even gefietst naar het strand, oh wat heerlijk om hier weer te zijn en ook zolang te kunnen blijven.
Morgen komt Hein en Erna hun plek vrij staan nog steeds bijna midden op veld omdat er geen plekken meer waren, plek naast mij komt vrij dus staan letterlijk naast elkaar, dus morgen maar eerst zorgen dat zij ook goed staan en alles verder in orde kunnen maken. Het feit dat we naast elkaar staan maakt niets uit, kunnen goed met elkaar opschieten en kunnen elkaar ook vrijlaten dus totaal geen probleem, lekker dichtbij als ik misschien een keer een wijntje te veel op heb, maar daar ga ik niet van uit, maar je weet het nooit. Dacht ik ook met Nobeltjes, maar die gingen erin als koek, had ik 's morgens toch wel een beetje last van. Van de Nobeltjes ga ik niet uitleggen is er maar één die dit weet.

1. Erna:
    9 oktober 2019
    Nou Har ik heb het dan niet gedronken maar weet wel wat het is
  2. Joep:
    11 oktober 2019